e-commerce

Online uitbreiding voor klassieke drankendistributeur en winkel

  • Webshop

    Voor één van de grootste drankendistributeurs van België bouwden we een webshop die zich richt naar particuliere klanten die kwaliteit en luxe willen. Rond Valentijn, moederdag, eindejaar, ... worden speciale acties opgezet waarbij een selectie van de producten extra in de kijker en in promotie staan.

  • Uitgebreide zoekmotor

    Om eenvoudig het juiste geschenk of artikel te vinden, is er een zeer uitgebreide zoekmachine opgesteld. Daarin kan je ook zoeken op kenmerken die intuïtiever of emotioneler zijn zoals "voor haar", "bier dat past bij kaas", "voor een geboorte", ...

  • Achter de schermen

    Achter de schermen is deze webshop gekoppeld aan het Navision systeem, zodat bestellingen zonder manuele tussenkomst meteen doorgegeven worden aan de magazijn-picking en ook facturatie automatisch verloopt. Voor de uitlevering wordt samengewerkt met BPost.

  • Retail wordt opgegeten voor online

    Volgens Gondola (het retail magazine) zal minstens 42% van alle retail sterk beïnvloed worden door e-commerce. In de praktijk zien we dat steeds meer van de klassieke omzet wegvloeit naar online verkoop. Enkele grote spelers (vooral Nederlandse zoals BOL en Coolblue) gaan met een groot stuk marktaandeel lopen, ten koste van klassieke aanbieders.

    Eind december 2014 stelde men in België een daling van -20% tot -30% van elektronische betalingen in winkels vast tijdens de kerstperiodes.

    Volgens een onderzoek van Comeos, heeft 80% van de klanten een voorkeur voor e-commerce shops of webshops die ook een winkel hebben. Dit geeft hen vertrouwen

  • e-commerce

    • online payment
    • webshop
    • login voor professionele klanten
    • marketing campagnes voor beurzen
    • speciale acties bij moederdag, valentijn, ...

Featured services:

  • webshop
  • e-commerce
  • drankenhandel
  • geschenken
  • BPost
  • Ogone
  • Ingenico
  • online payment
  • Navision
  • Design